Whacking Snails No More

After playing Maple Story every now and then or whenever I feel like it or whenever I can actually get into Aquila, I am pleased (and proud) to say that Casafina, my Ice Wizard has finally levelled to level 38!

(I think I ought to be ashamed since everyone else I know is at least level 40. But, whatever :D)

Also, Aqua Road has opened! It’s so fun fighting sea creatures for a change

Aqua Road Available Now!

Whacking Snails No More!

The city at Aqua Road is amazing. Check out the zoo and have your picture taken with Jr. Balrog

Cheesing Jr. Balrog

So, yeah, I guess I’ll be floating under the sea around Aquila in the wee hours of the morning. If you’re there, see you

Floating Under The Sea

22 comments

  1. i play maple too : D
    but i’ll have to cut down on it, have to study. haha.
    my IGN’s RaCh3lle, pm me if you need help. hehe.

  2. I’ve just discovered your website and it’s amazing ! I really enjoy your work, and i’ll come here many times ! keep up the great work !

  3. Aww I miss video games so much! I just don’t have the time for them anymore. Growing up sucks big time. You don’t have any time for the things you used to love to do when you were younger. Enjoy them while you can!

  4. hey yay a new game i hoe i get as addicted as you lol!
    it looks good if i need a hand ill come knocking!!
    btw congrats on getting so far!!
    xoSorcha

  5. I have never even heard of Maple Story, but it looks so cute! I think I may sign up Love your layout by the way, I think it is absolutely gorgeous

  6. HEYYY haha, u didnt mention that i was ur tour guide!
    see ya ard there when u are free. haha…

    Yongfu:

    Yfoon lvl45cleric (aq)
    MagiRage lvl 38 icwwiz (cass)

  7. Hi! I just found ur blog,it’s really cute!! I play Maple Story too,but on Maple Global… I wish I played in Maple Sea right now…Aqua Road must be amazing!!! (Why did I hav to play on Maple Global….!!!!-.-“) Anyways…awesome website.Nice to know you’re a fellow Mapler!(that word is so weird…) Good Job,Keep it up!

    I’m gonna write my acc.(even though its useless,since ur on MS and Im on MG,but wat the heck!)

    xXxMihokoxXx:lvl 31,Cleric

    .:Sabishii Tenshi:.

  8. hey where iss aqua road?? i cant find it any where?
    and i thought it was down on 1st floor in eos tower but its not??
    do u have to be a certian lvl?
    im lvl 30


    It’s located at Ossyria at the basement of Orbis Tower. Any low level character is able to go there.

  9. Hey I’m a Mapler too I play on Maple Global (Bera), we don’t have Aquaroad yet but they released Ludibrium a couple of months ago so I still have a lot of places to explore

    If you happen to pass by Bera server, my IGN is Parrucchina and I’m a Hunter (lvl. 52 by now)

    *hugs*

  10. yayyy, another mapler!
    aqua road looks so fun @_@ – too bad they don’t have it in global =(.
    – ToiletSeat. lvl65. ice/lit mage. scania.

  11. you play on Maple Sea?
    o.O
    if you play global…
    Scania
    aznbigk
    aznbigk2
    aznbigk3

    (real original)

  12. I play Global on Khaini… THEY RELEASED AQUA ROAD!!! YEAH!!!! XD

    It is my almost permanent home =)

    Speak 2Me: AngelKittey (lvl 40 Ice Mage)

  13. By the way, Aqua Road in Maple Global is down the bottom of Orbis Tower (Floor B2)

    hope that helps anyone =D

  14. hey i love Maple Story too! I get bored of the same things over and over again though… I love the aqua place because you can swim and I just love it! EVERYONE IN THE WHOLE WORLD SHOULD TRY IT! ITS SO MUCH FUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *